Форум фермерів України

свіжина:

Буріння свердловин на воду

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 52 повідомлень ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5, 6  Далі
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Ваговози
ПовідомленняДодано: Чет вересня 20, 2012 7:55 pm 
Офлайн

З нами з: Сер квітня 18, 2012 5:30 pm
Повідомлення: 87
Звідки: Волинь
Декілька років тому довелося мені побувати в м.Познань(Польща) на міжнародній сільськогосподарській виставці-ярмарку. Звичайно ж , першим ділом побіг шукати павільйон з кіньми. Дуже вже люблю цих благородних тварин. І там вперше побачив - ЇХ! :sh_ok: Ваговози!!! Поляки їх називають konie zimnokrwiste. З тих пір "захворів" цими гігантами. Не втрачаю надію , що колись матиму у себе в стайні такого. :smu:sche_nie:
Пізніше викладу тут невеличкий каталог по найпоширеніших породах. У нас мало інформації про цих коней , та й , наскільки я знаю , в бувшому союзі було тільки дві породи ваговозів - Російський і Володимирський , тому я в основному беру всю інфу з польських джерел. А на переклад треба трохи часу. :du_ma_et:

Гарне відео... От би попасти на таке свято... :du_ma_et:

phpBB [video]


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Нед вересня 30, 2012 9:50 pm 
Офлайн

З нами з: Сер квітня 18, 2012 5:30 pm
Повідомлення: 87
Звідки: Волинь
Як я вже писав , майже всю інфу про "важких" коней черпаю з Польщі. Маю одного знайомого біля м.Хелм(Люблінське воєводство) , який розводив цих коней. Коли був у нього декілька років тому , мав три чудових кобили і лошат. Але я тоді не мав фотоапарата з собою. Одна кобила важила трохи більше 900 кг. :sh_ok: Недавно заїжджав до нього. Нажаль , через власний стан здоров"я коней позбував , але далі їздить на виставки , спілкується з такими ж прихильниками цих лагідних велетнів(це "хвороба" на все життя :a_g_a: ). Обіцяв колись поїздити зі мною по фермах його знайомих , на виставку якусь. Але як завжди , руки не доходять в мене. :ny_tik:
Поки-що займаюсь теорією. :smu:sche_nie: Ітак , трохи інфи про найпоширеніші породи.
Почну з найпопулярнішої...

Арден французький

Фото

Зображення

Зображення

Відео...
phpBB [video]


Арден шведський

Фото

Зображення

Відео

phpBB [video]


Шведські ардени за роботою сьогодні :co_ol:

phpBB [video]


Назва цієї породи походить від назви гір , де цих коней вивели. Гори Арден знаходяться між Францією і Бельгією. Походження з приграничної місцевості призвело до відмінностей між французькими і бельгійськими кіньми цієї породи. Ще більше комплікує дану справу існування шведських арденів , виведених після імпорту цих коней до Швеції і схрещення їх з північношведським конем. Коні шведського типу схожі на своїх "попередників" , але трохи дрібніші і рухливіші. Предки цього статного , дужого коня , за припущенням , виводились в верхів"ях гір Арден понад 2 000 років. Адже клімат , як і рослинність даної місцевості , сприяли виведенню важких , енергічних коней з винятково міцною будовою. Дійсно , це були одні з найперших представників ваговозів. Згадував про них і використовував ще Юлій Цезар , називаючи "кіньми галійськими"(північна Франція). Також це були улюблені коні Нерона. Припускають , що в 8 столітті ця порода була вдосконалена в напрямку більш гарніших і рухливіших тварин шляхом прилиття крові "арабів". На більш сучасному етапі розвитку , інша порода бельгійських коней , які називаються "брабантами" , була зхрещена з арденами для збільшення їхньої маси тіла і сили. На початку 19 ст. Наполеон високо цінував силу і витривалість цих коней і використовував їх дрібніші типи для потреб війська. Під час Першої світової війни , голандці використовували цих коней для транспортування артилерії. Ця порода здобула свою велику популярність завдяки своїй високій працездатності , трудолюбивості , невибагливості до корму і здатності працювати в найтяжчих кліматичних умовах. Коні цієї породи і зараз використовуються в якості тяглової сили в Бельгії , Франції і Швеції. Бельгійські фермери стверджують , що це "ідеальні трактори для гірської залісненої місцевості".

Висота в холці: 160-175 см

Масть:гніда , каштанова , кара , дерешовата(не знаю як перевести :du_ma_et: ).

Далі буде... А поки-що пару відео з виставки "на десерт". :co_ol: Моя улюблена категорія - жеребці... :dan_ser: Ух , монстри! :sh_ok: :co_ol:

phpBB [video]


phpBB [video]


Е-е-е-х , і чим ми гірші за тих же поляків(я вже не кажу за європейців :ny_tik: )


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Пон жовтня 01, 2012 11:02 pm 
Офлайн

З нами з: Сер квітня 18, 2012 5:30 pm
Повідомлення: 87
Звідки: Волинь
Йдем далі...

Бельгійський ваговоз(брабант)

Фото

Зображення

Відео

phpBB [video]


Центром розвитку цієї породи були родючі рівнини Брабанту в центральній Бельгії , яка дуже давно славиться своїми "важкими" кіньми. Багато написано в літературі про фландрійських коней як верхових , яких використовували "під сідлом" озброєні рицарі в часи середньовіччя. Брабанти є прямими нащадками фландрійських коней. Біля ста років тому , бельгійський кінь був найпопулярнішою упряжною породою в Європі. Бельгійські фермери напротязі віків були гордими заводчиками , які використовували метод селекції. Але з невеликими винятками - вони уникали додавання "сторонньої крові". Тому бельгійські тяглові породи мають сталий тип. Сила , лагідний темперамент , бажання до праці призвели до їхньої популярності в усьому світі. Багато з них було експортовано , зокрема до США. Американський тип брабанського коня підлягав змінам і тому відрізняється від "оригіналу" - є більш елегантним. Брабансони використовувались для покращення вже існуючих і виведення нових порід. Наприклад , рейнські коні були виведені на базі "бельгійців". Розміри "арденів" також були збільшені завдяки схрещуванню з "брабантами". Так само деякі лінії польських ваговозів мають в собі домішки крові цих коней. Також ці коні відіграли важливу роль в створенні англійських порід:шайрів , клідесдалів , суффолків. Сьогоднішній кінь бельгійський - це велика і сильна тварина , яка часто перевищує 170 см в холці і обхват зап"ястя 30 см. Голова цього коня є невеликою по відношенню до тулуба , досить квадратна , мало виразна , можна навіть сказати "ніяка". Але з добродушним виразом. Характер цього коня є винятково лагідним , але характеризує його живий темперамент. Дуже добре пристосовується до важких умов , не створює проблем.
Висота: 165-185 см
Вага:750-1200 кг
Обхват грудної клітки: понад 200 см.
Обхват зап"ястя: у деяких жеребців навіть доходить до 40 см.
Масть: найчастіше дерешовата , але також гніда , каштанова і сіра. Цінною і дуже рідкісною в цій породі є кара масть. Домінуючим забарвленням є гнідодерешувате.
Дерешовата масть(пліснява) - це коли біле і мастисте волосся виступає в пропорції 1:1. Голова , шия і кінцівки мають переважно мастисте волосся(гніде , каре , або каштанове). Натомість на тулубі - переважає біле. На відміну від сивої масті , дерешувата масть проявляється від народження. Цікавим є те , що кількість білого волосся залежить від пори року.

Я так зрозумів , що на цьому наступному відео якраз американський тип "брабанта". Дійсно , елегантніший.

phpBB [video]


Брабанти у себе на батьківщині за роботою :co_ol:

phpBB [video]


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Вів жовтня 02, 2012 9:34 pm 
Офлайн

З нами з: Сер квітня 18, 2012 5:30 pm
Повідомлення: 87
Звідки: Волинь
Першерон

Фото

Зображення

Зображення

Зображення

Це моя улюблена порода , тому "вліпив" аж три фото :mi_ga_et:

Відео
Запряжений першерон

phpBB [video]


Чемпіон світу 2010р. "Апполон конячого світу" :co_ol:

phpBB [video]


Чемпіон Польщі

phpBB [video]


phpBB [video]


Одна з найстаріших і найгарніших порід ваговозів. Порода ця виникла в північно-західній частині Франції , в місцевості La Perсhe. Точних даних про походження першерона немає. Одні дослідники вважають першеронів потомками найдревніших французьких коней , інші вважають , що має недавнє походження , оскільки стала відома лише на початку 19 ст. Сьогодні важко сказати , які породи брали участь в формуванні першерона. Абсолютно точно можна стверджувати тільки те , що це найбільш "арабізована" порода з усіх ваговозів. Сьогодні першерони складають дуже велику популяцію і входять в число найбільш розповсюджених ваговозних порід Франції. Приблизно в 1820 році в Перш були завезені арабські і турецькі жеребці. Один з них , Галліполі , залишив в породі яскравий слід. А його прямий потомок Жан Ле Блан виявив величезний вплив на всю популяцію першеронів. Хоча сучасний першерон типовий ваговоз , арабська кров дуже помітно проявляється в ньому. Популярність і визнання в багатьох країнах світу цей кінь отримав завдяки своїм унікальним якостям. Адже це порода , в якій вдалося добитися поєднання найцінніших властивостей як ваговозних , так і верхових коней. Першерони володіють успадкованими від "арабів" благородством , сухістю конституції , гармонійним складом , енергією і легкістю рухів , і одночасно масивністю і атлетичною силою ваговоза. В 18 ст. першерони були досить різнотипними. Для міст , де вони тягали омнібуси(кінні автобуси) , вирощували важких коней , для армії - більш легких верхових. В Франції надають перевагу сірій масті , а в Америці - вороній , як більш практичній при догляді. Інших мастей в породі практично не буває. Рост в холці цих коней від 158 до 175 см , при живій масі 700-900 кг.
Правильність складу , прекрасний екстер"єр і енергічний темперамент у першерона доповнюються великою силою і витривалістю. Вантаж вагою 1-2 тони вони з легкістю везуть риссю на досить великі відстані. В кінці минулого століття , багато першеронів , запряжені в "омнібуси" , щоденно проходили до 65 км.
Ця порода є пізньоспілою.


Востаннє редагувалось Ximik11 в Сер січня 01, 2014 11:01 pm, всього редагувалось 2 разів.

Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Сер жовтня 03, 2012 8:23 pm 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: Нед лютого 19, 2012 2:19 pm
Повідомлення: 1257
Звідки: Вінницька обл.
Яка краса... спасибі, тобі, Коля. :co_ol:


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Суб жовтня 27, 2012 4:34 pm 
Офлайн

З нами з: П'ят вересня 28, 2012 12:44 am
Повідомлення: 72
:bra_vo:

tasumish z persheronom to e u mene samec dominuyuchyi
XOSE .


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Чет листопада 01, 2012 12:25 am 
Офлайн

З нами з: Сер квітня 18, 2012 5:30 pm
Повідомлення: 87
Звідки: Волинь
Шайр

Фото

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Відео

http://www.youtube.com/watch?v=MP5FNdlS ... creen&NR=1

phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]


Шайр - він же англійський ваговоз , одна з древніх ваговозних порід , яка бере свій початок від бойових лицарських коней , а також від потомків коней римських завойовників. Коні породи Шайр є найвищими і найтяжчими з усіх ваговозних порід. Як правило , зріст жеребців перевищує 180 см в холці(часто сягає 2 м). Вага від 860 до 1120 кг. Серед спеціалістів немає єдиної думки з приводу походження цієї породи. Одні вважають , що ці коні походять від коней , які були завезені в Англію Вільгельмом Завойовником. Але все ж таки правдивішою виглядає друга версія - що ці коні походять від середньовічних порід Grate Horses i Old English Black Horses , на яких билися англійські лицарі. З впевненістю можна сказати , що на цю породу мали вплив континентальні фландрські коні і трохи менше фризькі. Багато авторитетів припускають , що свого часу цим коням було прилито кров англійських чистокровних , від чого розміри шайрів стали ще більшими. Але після зникнення лицарських турнірів , відпала і необхідність в військовій силі ваговозів. Та ці коні стали ледве не національним здобутком Англії , коли їх здатність до слухняності , чудове здоров"я і потужну м"язову силу стали використовувати для покращення аграрного господарства країни.
Як відомо , Шайри можуть сягати висоти в холці понад 185 см. Таким прикладом може служити кінь Самсон , який народився у 1846 році і мав зріст 219 см в холці. Невдовзі його перейменували в Мамонта і записали в Книгу рекордів Гіннеса як найвищого коня , який коли-небудь жив на землі.
Стандарт англійського ваговоза трохи розпливчатий , тому що забарвлення і ріст коней різноманітні. Ці гарні коні мають суху голову зі злегка горбоносим профілем. Очі великі , з надзвичайно добродушним виглядом. Довга шия є злегка вигнутою(лебедина). Щораз більше ентузіастів розводять цих коней для різного роду вистав і показів.
Масть - гніда з великими білими відмітинами на голові і ногах , сива , карогніда , кара.
Але є і конкретні вимоги , яким повинні відповідати Шайри. Ці коні повинні обов"язково мати мускулисте тіло з масивною головою , помірно вигнуту шию і коротку міцну спину. І , нарешті , головною характеристикою яка вирізняє цих коней , є пишні "фризи" на ногах , які ростуть аж до скакальних суглобів. Цим властивостям Шайри завдячують коням породи Клідесдаль , з якими їх зхрестили в 50-х роках.
Не дивлячись на те , що Шайри наважчі і найсильніші коні в світі , вони дуже ласкаві і покладисті тварини , які по праву заслуговують на те , щоб називатися "ніжними гігантами".
Країна походження - Велика Британія.


Востаннє редагувалось Ximik11 в Нед листопада 18, 2012 10:38 pm, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Нед листопада 18, 2012 9:45 pm 
Офлайн

З нами з: Сер квітня 18, 2012 5:30 pm
Повідомлення: 87
Звідки: Волинь
Клейдесдаль

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Клейдесдаль(клідесдаль) - шотландський ваговоз. Ця порода була виведена в Шотландії в 19 ст. у відповідь на потреби промислової революції. Покращені дороги з твердим покриттям дозволили замінити транспортування з використанням в"ючних коней на більш продуктивне транспортування возами з допомогою коней. Виникла потреба в сильних конях для транспортування і роботи на полі. Вперше клейдесдальські коні з"явились вкінці 18 ст. , коли місцеві кобили були покриті більшими і потужнішими фламандськими жеребцями. Дехто вважає , що найкращий з них називався Клайд, звідси і пішла назва породи. Однак більш правдивою вважається версія , що назва породи пішла від місцевості Клайд , де концентрувалось розведення цих коней. Основний розвиток почався в середині 19 ст. , зокрема в графстві Ланкшир , коли велика кількість так званих "чорних" коней(перейменованих пізніше в ШАЙРІВ) , дісталася на північ від Мідландс. Шотландські заводчики закупили декілька найкращих екземплярів з метою використання їх для виведення нової породи. Незважаючи на те , що використано місцевих кобил , клідесдалі вийшли дуже подібними до шайрів. При розвитку породи інтенсивно використовувалася кров шайрів - річ у тому, що двоє ведучих заводчиків клейдесдалів другої половини 19 ст., Лоренс Дру і Девід Ріддел, були переконані, що клейдесдалі і шайри мали загальне походження, і тому регулярно їх схрещували. Клідесдалі стали першою британською породою , заводчики якої створили товариство. Виникло воно в 1877 році з метою підтримки кращого розведення. Даному товариству вдалося впровадити систему , яка гарантує найкращий успіх при розведенні - обмін жеребцями. Ця система була започаткована у 1830 р. , і допомогла отримати цінних нащадків.
До слова буде сказати , що одним з найбільш знаменитих жеребців на той час був темно-коричневий кінь по кличці Принц Уельський. В цьому коневі , який володів видатною ходою , була змішана англійська і шотландська кров. Його такса за покриття кобили дорівнювала 40 фунтів , що на той час було досить великою сумою. Але за його нащадків просили по 2-3 тис. фунтів.
Суть цієї системи полягала в тому , що власники близько 100 кобил з певної місцевості винаймали по мірі можливості одного з найкращих жеребців. Одна сота частина від оплати за таку оренду була досить невеликою сумою , тому кожен фермер міг собі дозволити крити свою кобилу найкращим жеребцем. Крім того , наступного разу спілка могла орендувати іншого жеребця , який був більш підходящим для дочок свого попередника(уникали інбридингу). Ця система дозволила вивести прекрасну породу , на яку з"явився такий попит , що під час торгів у 1919 році жеребець по кличці Baron of Buchlyrie був проданий за 9500 фунтів(насьогодні це близько пів-мільйона доларів). Навіть зараз коні цієї породи приносять великі доходи від експорту. В основному до США. Ентузіастів розведення ваговозів всього світу приваблюють в першу чергу лігідний темперамент коня у поєднанні з елегантністю і надзвичайною жвавістю. Згідно із затвердженим племінним товариством описом, при русі коня , людина, що йде ззаду, повинна бачити кожну підкову. Клейдесдалі відрізняються винятковим здоров'ям, особлива увага завжди звертається на якість ніг і копит.
Найцінніші екземпляри сьогодні використовуються для показів і розведення , а менш цінні - для роботи в шотландських лісах. На відміну від тракторів вони дозволяють працювати без пошкодження дерев і підліску.
Великі добрі очі і великі вуха додають клейдесдалям флегматичного , розсудливого вигляду, що типово для породи. На відміну від шайрів в клейдесдалів не буває горбатих носів. Хоча клейдесдалі близькі родичі шайрів, у них є ряд відмінних особливостей, головна з яких - велика кількість білого "пір'я" на ногах, яке часто переходить на нижні частини тулуба. Жвавий широкий крок клейдесдалів відмінно підходить для сільськогосподарської і важкої тяглової роботи. В упряжі з традиційними шотландськими прикрасами клейдесдаль являє собою яскраве видовище на виставковому манежі.
Крім цього , коней цих порід використовують при зхрещуваннях з іншими породами. Так , при зхрещуванні з англійською чистокровною верховою породою в першому поколінні отримують широковжиткового важкого коня. В другому поколінні(одна четверта крові "клайда") отримують висококласного спортивного коня.
Ріст в холці - 160-180см.
Масть - найчастіше гніда і вороно-гніда. Але також зустрічається ворона , дерешувата(чала) і каштанова. Велика кількість білих відмітин на голові і ногах , які часто переходять на корпус(живіт).

Клейдесдалі , які рекламують відоме пиво... :co_ol:

phpBB [video]


В роботі... :-ok-:

phpBB [video]


Вороний Клідесдаль в усій красі...

phpBB [video]


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Сер грудня 05, 2012 7:28 pm 
Офлайн

З нами з: Сер квітня 18, 2012 5:30 pm
Повідомлення: 87
Звідки: Волинь
Фото з виставки в м. Познань(Польща). Ух , наче знов пережив те відчуття , коли тримаєш в руках такого монстра. :co_ol:

Зображення

Зображення


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Чет грудня 06, 2012 10:22 pm 
Офлайн

З нами з: Сер квітня 18, 2012 5:30 pm
Повідомлення: 87
Звідки: Волинь
Я наважився потримати за уздечку тільки найменшого і найспокійнішого. :smu:sche_nie: Бо той , що на нижньому фото так витанцьовував навколо ведучого , що я подумав - зараз тільки мотне легенько головою і будуть до-о-вго мене шукати. :-)


Догори
 Профіль  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 52 повідомлень ]  На сторінку 1, 2, 3, 4, 5, 6  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB
phpBB SEO