Форум фермерів України

свіжина:

Буріння свердловин на воду

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 65 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Автор Повідомлення
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Суб травня 16, 2015 8:34 pm 
Офлайн

З нами з: Сер квітня 18, 2012 5:30 pm
Повідомлення: 110
Звідки: Волинь
Наталія написав:
Доброго дня!
Дуже приємно, що Ви так любите коней. Зазвичай це є свідченням доброї та витонченої натури, хоча не можу не заперечити Вам на рахунок того, що в Україні немає ваговозів. Є навіть власна ваговозна порода, яка може посперечатися з будь-якою імпортною - новоолександрівський ваговоз. Вона була виведена на Новоолександрівському кінному заводі за використання бельгійських арденів, а також частково першеронів та брабансонів. Як на мене, то вони не поступаються імпортним за витривалістю і силою :ne_ne_ne: :, а форми - навіть кращі (при першому погляді видно, що ваговози, чого не можна сказати про російських ваговозів).


Чув за таких , навіть казали що були на виставці в Чубинському. Але сам не бачив. :nez-nayu:
Десь тут недавно в неті продавався один жеребець. :mi_ga_et:


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Вів травня 19, 2015 8:48 pm 
Офлайн

З нами з: Чет березня 26, 2015 10:19 am
Повідомлення: 7
а в луцьку є ше ті турійці і чи вони продаються???де вони знаходяться?багато їх там є?


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Пон травня 25, 2015 3:53 pm 
Офлайн

З нами з: Сер квітня 18, 2012 5:30 pm
Повідомлення: 110
Звідки: Волинь
В ПП напишу номер тел. чоловіка , який все тобі розкаже. :-ok-:


Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Пон січня 04, 2016 12:39 am 
Офлайн

З нами з: Сер квітня 18, 2012 5:30 pm
Повідомлення: 110
Звідки: Волинь
Поки є трохи вільного часу, продовжу тему... Гріх в цій темі не згадати про Польського ваговоза

Зображення

Свого часу в Польщі існувало 5 місцевих порід важких коней. Але в результаті регулярного прилиття крові жеребців західно-європейських ваговозних порід, польські коні ставали все більш однотипними. В 60-х роках ХХ століття було прийнято назву "polski koń zimnokrwisty" для всіх порід польських важких коней. На початку ХХІ століття було прийнято програму , яка стосувалась охорони генетичного матеріалу двох типів польських ваговозів, які "дожили" до сьогоднішніх днів - штумського і сокольського.

KONIE SZTUMSKIE(Штумські коні):
В Польщі, місцевістю, де завжди дотримувались багаторічних традицій в розведенні важких коней є Вармія і правобережна частина Повісля Гданського. Тамтешні селяни, господарюючи на важких для обробітку грунтах, потребували міцних робочих коней. Наплив репродукторів важких порід в цю місцевість датується половиною ХІХ ст. В 1912 році на цій території для покриття місцевих кобил використовувались 423 жеребці , які належали до 12 різних ваговозних порід. Але з великої кількості племінного поголів"я (в 1941 році понад 8000 кобил i 1100 жеребців) більшість загинула в результаті військових дій і евакуації. Найбільше тамтешніх коней залишилось в околицях Штуму. Сучасні штумські коні були створені в основному під впливом рейнсько-німецьких і бельгійських ваговозів. І в меншій мірі при участі арденів, гудбрендсдейл і канадських ваговозів. Це коні важкого та середнього калібру, які відрізняються від оригінальних бельгійських коней і арденів деякими вимірами і зовнішнім виглядом. Більшість штумських коней мають менші і сухіші голови, круп менший і не такий скошений та роздвоєний, кінцівки сухіші, слабооброслі, а також менші, кращі, та акуратніші копита. В штумському розведенні напротязі кільканадцяти повоєнних років, внаслідок відповідної селекції та добору племінного матеріалу, тамтешні коні поступово змінили калібр з важкого "тихохода" на "швидкоробочих" коней середньої маси.

KONIE SOKÓLSKIE(Сокольські коні):
Цих коней розводять в Сокольському повіті Підляського воєводства і в його околицях. Назва походитиь від міста Sokółka(Сокулка). З"явились вони в результаті довготривалого схрещування місцевого примітивного коня з ваговозними породами. Перш за все з дрібнішим типом ардена, бельгійців і бретонів. Сокольські коні середнього росту, міцні, широкі, глибокі, на коротких ногах і досить сухі та рухливі, як для ваговозів. Поголів"я ще не є досить вирівняним, але тип поступово встановлюється. Від ваговозних порід сокольський кінь взяв велику масу тіла, велику тяглову силу, грубу шкіру, раннє дозрівання і спокійний темперамент. В той же час, від місцевих предків має міцне здоров"я, невибагливість, витривалість, більшу сухість і здатність до вільного руху при бігові. Масть каштанова, або гніда, рідше чала і кара. Зріст 155 - 175 см.Спокійний і добрий в упряжі, достатньо витривалий, здатний до роботи в бігові і наділений значною силою - кінь сокольський ціниться однаково як в сільському господарстві, транспорті,так і при використанні в агротуристиці.

https://youtu.be/wWg-aZilmTA

https://youtu.be/nxbNNtl0JgI


Востаннє редагувалось Ximik11 в Пон січня 04, 2016 4:18 pm, всього редагувалось 1 раз.

Догори
 Профіль  
 
 Тема повідомлення: Re: Ваговози
ПовідомленняДодано: Пон січня 04, 2016 4:14 pm 
Офлайн

З нами з: Сер квітня 18, 2012 5:30 pm
Повідомлення: 110
Звідки: Волинь
Булон(Bulon)

Зображення

Булоньських коней вивели в північній Франції, в околицях Calais. Існує припущення, що предками цієї породи були коні Юлія Цезаря, які напротязі певного часу розміщувались в тамтешніх околицях, очікуючи на вторгнення до Англії. Вважається, що вони внесли до крові булонів трохи східних елементів. Напротязі століть арабських коней багаторазово схрещували з булонами. В свою чергу, цих коней неодноразово використовували для підвищення якості інших порід ваговозів, схоже, як коней породи "англійська чистокровна" для багатьох порід спортивних коней. Наступним важливим елементом в цьому змішуванні стало приливання крові андалузьких коней. В XVII ст. порода отримала свою назву від французького міста Boulogne. Відтоді виділили і надалі виділяють два типи - більший dunkirk і менший mareyeur. Коні дрібнішого типу досить рухливі, як для робочих коней. Вони мають елегантний хід і добру витривалість, тому широко використовувались для тягання возів, забезпечуючи комунікацію між Парижем і узбережжям. Назва Mareyeur дісталась від французів, що в перекладі означає "свіжа риба", адже з усіх товарів ці коні найчастіше перевозили з узбережжя рибу і морепродукти. Слава цього швидкого, сильного коня розповсюдилась далеко за межі Франції, тому булонські коні експортувались до багатьох країн, де використовувались як тяглові коні і в розведенні для покращення місцевих порід. Ці коні рано дозрівають і цей фактор, а також елегантність, сприяють тому, що їх широко використовують на фермах. Однак останнім часом на батьківщині ,у Франції, їх розводять в основному на м"ясо.
Зріст: 165-175см.
Забарвлення: Всі відтінки сірого. Рідко гніда, чала, ворона, або каштанова.

Відео :co_ol: ...

https://youtu.be/JhSPd5LbRNE

https://youtu.be/yPI_RdTURP0


Догори
 Профіль  
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 65 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB
phpBB SEO